poniedziałek, 22 lutego 2016

Rękodzielnicze akcesoria z... Biedronki

Długo wydawało mi się, że wysoka cena i wysoka jakość rękodzielniczych akcesoriów zawsze idą w parze. Otóż idą, ale nie zawsze ;) 
Nigdy nie byłam przekonana to tego typu rzeczy z super marketów, ale pierwszy raz skusiłam się na "komplet z Biedronki" rok temu. Zbliżał się kiermasz na którym miałam prowadzić warsztaty, jak również miałam swoje stoisko i stwierdziłam, że przydałoby się mi jakieś pudełko z przegródkami, żeby na warsztatach jakoś zapanować nad wszystkimi igłami, szpilkami, nitkami itp. Więc kupiłam bardziej dla pudełka, niż zawartości, chociaż zawartość okazała się całkiem interesująca.
Za niespełna 13 zł były nitki w 15 kolorach, normalnie nawinięte, jak też na bębenkach do maszyny do szycia. Nie były to bardzo duże nawoje, ale za to nitki bardzo mocne. Ponadto 3 rodzaje guzików w różnych rozmiarach, małe zatrzaski, zapięcia do bransoletek, szpilki, poduszka na szpilki, naparstek, agrafki, metr krawiecki, nożyk do prucia i wyjątkowo ostre nożyczki.
jakiś czas później były zestawy nici 28 kolorów i do każdego koloru nawinięty bębenek do maszyny. Tym razem również się nie zawiodłam, nitki mocne, a co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło bębenki były metalowe.
Niestety zdjęć tych 2 zestawów Wam nie pokażę, bo są one już w "kawałkach". Nitki częściowo zużyte, a igły pozbawione oryginalnego opakowania w poduszeczce na igły którą kiedyś sama sobie uczyłam.
Niedawno znowu były podobne zestawy, tym razem się nie zastanawiałam i od razu kupiłam. Co prawda ten trzeci jest najskromniej wyposażony, ale patrząc na cenę i jakość, również było to bardzo opłacalne.


W zestawie są szpilki, agrafki, guziki czarne i białe, metr krawiecki, poduszka na szpilki, naparstek, kreda krawiecka z pędzelkiem, igły do szycia ręcznego w 5 rozmiarach w bardzo praktycznym opakowaniu, igły do jeansu i uniwersalne do szycia na maszynie również w 5 rozmiarach i nożyczki. Co prawda tym razem pudełko nie jest zbytnio zachęcające, ale liczy się wnętrze ;) a ono jest dosyć ciekawe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz