niedziela, 13 grudnia 2015

Prawdziwe rękodzieło

Święta coraz bliżej, rękodzielnicy mają dużo zamówień tylko za jaką cenę?
Kiedy słyszę hasło "kupiłabym u Ciebie gdybyś miała niższe ceny, w markecie mają taniej", to mam ochotę odpowiedzieć : "proszę bardzo idź do marketu, kup sobie byle co, byle jakiej jakości, zrobione z byle czego i zniszczy się szybciej niż myślisz"
Rzeczy które można kupić w marketach NIE SĄ rękodziełem, a jedynie je udają i koło prawdziwego rękodzieła nawet nie leżały. Są robione maszynowo, a czasem jeszcze gorzej- przez małe dzieci w krajach trzeciego świata, jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia, a o jakości wykonania nawet nie wspomnę... Kiedyś zanim rozpoczęłam moją przygodę z rękodziełem skusiłam się na marketowe ozdoby, wisiały na choince tylko jeden raz. Nie dało się ich wyprać, zrobione były z jakiegoś sznurka niewiadomego pochodzenia, fatalnie wykonane i klejona klejem na gorąco...
Kupując prawdziwe rękodzieło, kupuje się nie tylko wykonany przedmiot, ale też lata doświadczenia, najlepszej jakości materiały, staranne wykonanie co daje gwarancję, że to nie będzie rzecz jednorazowego użytku, a będzie służyć wiele lat.
To, że jest moda na różne koronki itp nie znaczy, że wszyscy muszą ja mieć. Kliencie tragując się z rękodzielnikiem, który już i tak nie ma wysokich cen pokazujesz brak szacunku dla rękodzielnika i jego pracy i szanująca się osoba na pewno nie da ci rabatu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz