czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku

W tym roku działo się na blogu znacznie więcej, niż w poprzednich latach, więc tym razem zrobiłam podsumowanie roku. 


W styczniu powstała czapka i etui na telefon w kształcie myszy


W lutym byłam na kiermaszu gdzie miałam swoje stoisko i też prowadziłam warsztaty z szydełkowania, frywolitki i haftu krzyżykowego


W marcu miałam małą przerwę i w kwietniu zrobiłam etui na telefon wyszywane haftem krzyżykowym


W maju zaczęłam robić i w czerwcu kontynuowałam podkładki. W sumie 5 kompletów.


 Dalej w czerwcu zrobiłam serwetkęchusteczkęobrus i otrzymałam specjalne zamówienie- wyszyć imię, nazwisko i datę chrztu na szatce z satyny. Zadanie nie należało do najłatwiejszych, ale udało się :)


Lipiec miną bardzo szybko, jak to pierwsza połowa wakacji i nie było zbytnio czasu na rękodzieło, za to w sierpniu powstała serwetka i etui z filcu na telefon


We wrześniu skończyłam projekt w który zdecydowanie najwięcej włożyłam czasu i cierpliwości, ale było warto :) powstały długo wyczekiwane krótkie spodenki, później był dość nietypowy ołówek i na koniec etui na piórka do gitary



Październik był dość pracowity. Najpierw zgłosiłam do konkursu swoją pierwszą pracę, później szłam na wschód słońca :) zaczęłam robić aniołki, zrobiłam też małą bombke przede wszystkim blog przeszedł małą metamorfozę i z frywolitkikasi zrobiło się rekodzielo-kasi, no i żeby się nie nudziło to jeszcze nawiązałam współpracę z Ariadną


W listopadzie pisałam recenzje otrzymanych kordonków w ramach współpracy, zrobiłam komin, napisałam jak uratować złamane szydełko, oraz podjęłam współpracę z Stowarzyszenim Cieszyńskiej Młodzieży Twórczej


W grudniu uszyłam ślimaka-mikołaja na szkolną choinkę, napisałam trochę o różnicy między rzeczami które udają rękodzieło, a prawdziwym rękodziełem, skończyłam zastęp anielski ;) i zrobiłam bieżnik


I tak oto mały przegląd tego roku na blogu :) cieszą się, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej :) a tymczasem szczęśliwego Nowego Roku :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz