niedziela, 15 listopada 2015

Ada 10, Muza 10, Muza 20, Ada 15 podsumowanie

Napisałam osobne recenzje każdemu z tych 4 kordonków Ada 10Muza 10Muza 20 oraz Ada 15 więc przyszedł czas na małe podsumowanie. Jako, że o każdym osobno już pisałam, więc teraz napisze tak trochę grupowo ;) Wszystkie nitki są idealnie gładkie, równomierne, lekko ślizgają się po szydełku. Wszystkie są bawełniane, merceryzowane czyli uszlachetniane. W każdym wpisie na temat poszczególnej nitki jest tylko po jednym zdjęciu, ale oczywiści będę dalej działać z nich :) Jestem bardzo zadowolona. Co prawda, każda jest inna, każda ma swoje charakterystyczne cechy, ale z każdą się bardzo dobrze pracuje. 



Podczas blokowania nie stwarzają żadnych problemów, nic nie zmienia kolorów. Ja usztywniałam ługą z wikolem. 
Na pewno dalej będę korzystać z produktów firmy Ariadna :)


Polecam! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz