piątek, 6 listopada 2015

Recenzja Ariadny vol 2 Muza10

Tak więc to już druga recenzja produktów Ariadny :) Tym razem przetestowałam kordonek Muza10. Tak jak poprzednio zacznę od analizy co pisze producent. Na etykiecie znajdziemy następujące informacje

Wcześniejsza recenzja Ady10 również dotyczyła kordonku 30 tex x 6 więc powtórzę się, on jest rewelacyjny :) Skręcany z 6 nitek więc nie ma mowy o jakimkolwiek rozwarstwianiu czy przerywaniu się. Również się nie mechaci i podczas pracy jest przyjazny rękodzielnikowi :) cokolwiek ktokolwiek rozumie pod hasłem "przyjazny rękodzielnikowi" to po prosty fajnie się z nim pracuje. Jak też wcześniej pisałam ma cudny śnieżnobiały kolor. Wykonany z 100% bawełny merceryzowaniej, gotowe prace usztywnia się bez problemu. Szczególnie polecam go na mniejsze przedmioty typu ozdoby świąteczne, bo kordonek na tyle sam trzyma kształt, że nawet jakoś specjalnie nie trzeba by było go blokować. Nie wstawiam zdjęcia nieusztywnionej pracy gdyż tak samo trzyma kształt jak Ada10.
Gotowy aniołek


Głowę robiłam szydełkiem 1,1 a skrzydełka i sukienkę szydełkiem 1,3.
U producenta za 525m trzeba zapłacić 15,23zł.
Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno będę wracać do niego :) Warty polecenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz