niedziela, 17 stycznia 2016

Zakupy

Niedawno dostałam moja zamówienie z pasmanterii Wydziergana. Już wcześniej pisałam o tym jaka tam jest obsługa, a jest wzorowa :) więc nie będę drugi raz samego tego samego pisać. Tym razem pokażę co dostałam i co z tego zrobię :)



Jako, że Camilla jest dość mocna, 100% bawełna,  zrobię z niej pasek do spodni z wykorzystaniem plastikowych kółeczek. Takich połączeń jeszcze nie próbowałam, może akurat wyjdzie coś fajnego ;)


Timya jest dość cienka, więc gotowa praca będzie miała wygląd delikatnej, dodatkowo ma błyszczącą, metaliczną nitkę w kolorze włóczki co dodaje jej uroku. 50% bawełna i 50% poliester. Z Timya zrobię zasłonkę do okna w moim pokoju.


Cashmere Gold cudowna włóczka, ciepło zapewnia jej 55% wełny a miękkość 5% kaszmiru pozostałe 40% to akryl. Z Cashmere Gold zrobię sweter, popularnie nazywanym kwadratowcem.


Kordonek Aria5 100% bawełna, będę kontynuować sweter dziurawiec o którym niedawno pisałam.


Na koniec dodatki, czyli tasiemka z napisem "RĘKODZIEŁO". Część jest biała, a część beżowa. Bardzo fajna rzecz do "podpisywania" swoich prac :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz