środa, 30 marca 2016

Moja pracownia

Biorę udział w konkursie organizowanym przez pasmanterię "Haftix" (klik) który polega na pokazaniu swojej pracowni, więc pokażę ją też Wam :)



Pierwsza półka to same włóczki i kordonki ułożone największe motki na samym dole, im mniejsze tym wyżej.


Środkowa półka, w walizce są koraliki oraz igły do frywolitki. Obecnie frywolitką zajmuję się sporadycznie, więc igły używam do nawlekania koralików. Z brzegu zapasowa poduszka na igły, woreczki strunowe, metki "rękodzieło". Czyli drobiazgi które mniej używam.


Na walizce jest poduszka na igły i szpilki, dalej wstążki i szydełka.
Z lewej jest kilka Tulipów które kupiłam sobie na początku kiedy uczyłam się szydełkować, na środku 3 plastikowe z Lidla, moje ulubione Addi Swing, niestety mam tylko jedno w rozmiarze 1,5 mm. Szczypce i kleszcze używałam kiedy więcej się zajmowałam biżuterią, no i nożyczki, te które są na zdjęciu są najostrzejsze i są moimi ulubionymi. Jeszcze nigdy nie trafiłam na ostrzejsze, a te są z... Biedronki :) pozostałe szydełka dostałam gdzieś między czasie, lub po porostu są i chyba nikt nie wie do końca z kąd one są :)


Obok w plastikowym pudełku trzymam szpilki dziewiarskie i igły iniekcyjne które używam do blokowania



Piórnik z szydełkami, bardzo je lubię gdyż metalowe są od 0,6 mm do 1,9 mm i każde kolejne jest większe o 0,1 mm. Teflonowe są od 2 mm do 6.5 mm i każde kolejne jest większe o 0,5 mm. Kupione w pasmanterii Wydziergana. 


Dalej jest reszta kordonków które dostałam z Ariadny, różne próbki i końcówki. Po prawej stronie są 2 zeszyty, jeden w którym rozrysowuję sobie schematy, a w drugim zapisuję różne notatki, pomysły na bloga itp. Dalej są książki "100 zabawek i dekoracji z papieru", "Kwiaty z papieru", "Świat z koralików", Szydełkowe inspiracje", "Księga origami"

Trzecia półka, tam trzymam rzeczy które w głównej mierze służą do wykańczania prac czyli ługa, wikol, klej na gorąco oraz różne zestawy nitek i innych akcesoriów


Osobno trzymam wszystkie wzory
Różne gazetki, pod spodem wzory drukowane


Wzory haftu krzyżykowego, w większości jeszcze "Hafty polskie"



A jak wyglądają Wasze pracownie? Też bierzecie udział w tym konkursie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz