sobota, 8 października 2016

Szalik

Dzisiaj pokażę Wam lekki szalik, którym można zarówno okryć ramiona, jak również potraktować jako szal kiedy nadchodzą chłodne dni.



Szalik ma zabawną historię jak powstał :) Robiłam go do konkretnej sukienki na daną uroczystość, a że było znacznie cieplej, to założyłam inną sukienkę, a szalika nie używałam :)


Robiłam go szydełkiem 3 mm z włóczki Cotton soft Yarn Art, z której również robiłam chusteczkę (klik). Jej skład to 55% bawełny i 45% akrylu.


Wzór jest bardzo prosty, na przemian rząd półsłupków, rząd oczek łańcuszka, co 7 oczko jest wbijane półsłupkiem w co 6 półsłupek  poprzedniego rzędu i tak na powstałych łukach z oczek łańcuszka robimy po 6 słupków podwójnie nawijanych, a między słupkami na jednym i drugim łuku jedno oczko łańcuszka. Kolejny rząd to znowu rząd półsłupków.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz