czwartek, 26 stycznia 2017

Koszyk

W październiku minionego roku pisałam o tym jak spotkałam się z Anią z bloga Wyszydełkowana.pl (klik), tutaj możecie przejść do tego wpisu (klik). Dostałam od niej wtedy włóczkę Drops Paris 100% bawełna. Ze względu na skład jest bardzo mocna i można ją prać w wyższych temperaturach, no i ten jej cudny kolor, dlatego wybrałam właśnie nią, żeby zrobić koszyk na różności. Obecnie mam w nim bazy do broszek i breloków.


W przyszłości może dorobię mu zamknięcie, ale jak na razie jest niepotrzebne. Chciałam, żeby trzymał kształt bez usztywniania, jak to koszyk, więc wybrałam bardzo prosty splot półsłupków nawijanych. Producent na Banderoli zaleca szydełko 5 mm, ale chcąc uzyskać efekt utrzymywania formy bez usztywniania, użyłam szydełka 4 mm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz