środa, 6 grudnia 2017

Wspólne blogowanie przy choince


Rok temu brałam udział w akcji Wspólne blogowanie przy choince (klik) organizowane przez Paulinę Grochowską z bloga Oli Loli New Life (klik



W poprzedniej edycji pisałam o przedświątecznych wieczorach (klik), tym razem będzie co nie co o świątecznych dekoracjach.

Na początek trójwymiarowa gwiazdka czy śnieżna kulka. Tutaj jest wersja podstawowa którą opracowała Pani Ewa Gonciarska. 



Gwiazdka składa się łącznie z 6 takich samych, połączonych z sobą elementów. Schemat na pojedynczy element tak wygląda


Jak zrobić całość dokładny instruktarz znajdziecie tutaj (klik)
Później trochę zmodyfikowałam schemat podstawowy, analogicznie do ostatniego rzędu dodając jeszcze jeden i użyłam dwóch kolorów. Kiedy zrobiłam trzy złote i trzy srebrne elementy usztywniałam je vicolem rozcieńczonym wodą w proporcji 4:1 i upinałam igłami iniekcyjnymi, bo one chyba jedyne nie rdzewieją. Używając kleju trzeba uważać na czym się pozostawia rzeczy do wyschnięcia, klej może mocno się przykleić. Ja do tego używam pudełka owiniętego folią. 

Przed blokowaniem

Blokowanie

Blokowanie

Gotowe elementy

Gotowa gwiazda


W tym roku również po raz pierwszy robiłam choinki 3d. Zielona choinka aby wyglądała na bardziej "żywą" jest zrobiona z 3 różnych odcieni zieleni, druga to biały i srebrny. Dwie choinki połączone oczkami ścisłymi, wypełnione watą i na koniec dokładam zawieszki i kokardki.

Wzorem poprzednich lat, tak i tym razem nie mogło zabraknąć aniołków.

Z lewej to wzór z którego korzystałam w poprzednich latach


Z prawej to połączenie trzech różnych schematów

Sukienka

Głowa

Gwiazdki, śnieżynki czy płatki śniegu, możliwości jest wiele.


Zrobione z grubego kordonka mogą być również jako podkładki pod szklanki na świątecznym stole



Wcześniejsza gwiazdka to ten schemat, gwiazdka niżej z lewej strony to też ten schemat tylko cieńsza nitka z pominięciem ostatniego rzędu.

Schemat drugiej gwiazdki



Srebro, złoto, czerwień czyli święta w pełni.



Bombki, chyba najbardziej kojarzą się z ozdobami choinkowymi





Zapraszam jeszcze przed świętami na pewno pojawi się ciąg dalszy świątecznych dekoracji, a u Was jak to wygląda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz