środa, 11 maja 2016

Filc i Galeria Talentum

Nie tak dawno pisałam w poście Filcowe eksperymenty, że z filcu tworzyłam bardzo mało i że ten post będzie zapowiedziom czegoś czego tu jeszcze nie było :) I oto jest ;) czyli kilka moich uszytków, a konkretnie torebki filcowe. Niestety zdjęcie nie oddają ich rzeczywistego wyglądu.
Druga część tytułu odnosi się do tego, że nawiązałam współpracę z Galeria Talentum w Cieszynie. Cudowne miejsce, niezwykłe prace i co najważniejsze wspaniali ludzie, po prostu wymarzone miejsce chyba każdego rękodzielnika. Od dziś można tak zakupić również moje prace. Z tej współpracy cieszę się chyba najbardziej, bo pomimo tego, że trwa bardzo krótko to już się mogłam wiele nauczyć i otrzymałam sporo cennych rad. Więc zapraszam do odwiedzania tego miejsca, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz