wtorek, 24 maja 2016

Rękodzieło, a ID'eau

Będąc rękodzielnikiem trzeba się rozwijać. Cięgle wchodzą nowe techniki, bądź wraca się to tych zapomnianych lata temu. Pojawiają się nowe materiały, rozwiązanie, pomysły. W skrócie, jeśli chce się aby pracy były na poziomie , trzeba się rozwijać. Ale moje życie to nie tylko rękodzieło, dziś pokażę Wam jego inny fragment. Zarówno jako rękodzielniczki, jak i prywatnie staram się dbać o rozwój. W ubiegłym roku zrobiłam kurs dietetyczny. Tematy zdrowia, suplementów i zdrowego odżywiania były mi bliskie już wcześniej, tam dowiedziałam się znacznie więcej, dlatego ID'eau wybrałam świadomie. Wody o takich właściwościach nie znajdziecie na sklepowych półkach ani w sklepie. Żadne "cudowne" urządzenie nie sprawi aby Wasza woda stałą się porównywalna z ID'eau. Z tej wody usunięto tlen rodnikowy oraz szkodliwe pierwiastki, ma właściwości redoks co oznacza że spowalnia procesy starzenia niszcząc wolne rodniki, oraz działa przeciwnowotworowo, natlenia organizm. pH jest znacznie wyższe, przez co zapobiega zakwaszeniu, ma uporządkowaną budowę, przez co jest świetnie przyswajalna na poziomie komórkowym. W klasyfikacji jest wodą klasy premium.
Jeśli chcecie kupić nią bezpośrednio u producenta to kliknij tutaj aby się zarejestrować



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz